פסיפיק הולדיגס

ישראלים שפיצחו את השיטה

מחירי הנדל"ן הגבוהים בארץ, כמו גם הריביות האפסיות על השקעות בארץ גורמות לישראלים רבים להשקיע את כספם מעבר לים ובארה"ב בפרט. קניית בית בארה"ב נחשבת לאחת העסקאות הרווחיות ביותר, משום שהעלויות זולות יחסית, התשואות גבוהות וקיימות חברות ניהול המנהלות את הנכסים. פרמטרים אלה מבטיחים לישראלים שקט נפשי מצד אחד, ומנגד מאפשרים להם לצפות בכספי השכירות המופקדים מידי חודש לחשבון הבנק שלהם. 

אז יצאנו לבדוק עם שלושה ישראלים עד כמה השקעות נדל"ן רווחיות, בהם שני חבר'ה צעירים שבמקרה נתקלו במודעה על השקעות נדל"ן בארה"ב והחליטו למנף את כספם, וגם סיפור אחד על שמעון הפנסיונר שאף הוא השכיל להבין שהשקעות נדל"ן בארה"ב אפשריות לכל אחד. כולם סיפרו לנו עד כמה השקעות נדל"ן בפלורידה, דירות במיאמי ואולי גם השקעה מניבה בנדל"ן באטלנטה שינו את חייהם.

 

סיפורו של נדב - עובד בחברת הייטק במרכז הארץ


"לאחר סיום תואר האקדמי במדעי המחשב מצאתי את עצמי משוטט ברשת להנאתי, עד ששמעתי במקרה על חבר של חבר שרכש בית בארה"ב לטובת השקעה". לאחר ששמע על הצלחת החבר החל לחפש בעצמו איך לבצע עסקת נדל"ן באטלנטה ומצא את פסיפיק הולדינגס. "הבנתי שרכישת דירה בארץ רחוקה מהתקציב שלי, שכן יהיה עלי ליטול משכנתא גבוהה, כמו גם סכום ההשקעה הראשוני היה מעבר לסכום שהיה ברשותי". מפה לשם התגלגלו העניינים ונדב רכש דירה בפלורידה שכעבור שנתיים נמכרה על ידי חברת 'פסיפיק הולדינגס' במחיר גבוה בהרבה. לאחר מכירת הדירה נדב שלשל לכיסו רווח נאה של 35 אחוז תשואה!! 

סיפורה הספונטני של מאיה


נדב כמובן לא היחיד שהרוויח סכום שכזה, אלא גם מאיה שחיפשה במקרה באינטרנט חבילת נופש לכל המשפחה לחופשת הפסח הקרובה במיאמי, נתקלה במודעה של השקעות נדל"ן במיאמי מטעם חברת 'פסיפיק הולדינגס'. גם מאיה לא יכלה להתעלם מההזדמנות החד פעמית והחליטה ללכת על זה בכל הכוח. מאיה מספרת לנו; "שמעתי רבות על ישראלים המשקיעים את כספם מעבר לים, אך אף פעם לא ידעתי כיצד מתחילים באמת בתהליך, עד שנפגשתי עם המומחים של פסיפיק הולדינגס שליוו אותי במסירות וסובלנות לאורך כל הדרך". מאיה רכשה דירה להשקעה במיאמי שכעבור שנה כבר הניבה פירות (תשואה של 22%). מובן שבמהלך תקופה זו הרוויח מאיה תשואה על הדירה שאפשרה לה לסגור את ההלוואה הקטנה שנטלה על רכישת הדירה.

השקעות בנדל"ן בארה"ב גם לפנסיונרים


הכירו את סיפורו של שמעון; פנסיונר של משרד הביטחון בן 65 שהחליט שהגיע הזמן לעורר (תרתי משמע) את החסכונות שלו שנחים להם בבנק. כידוע הריביות בבנק על השקעות הן אפסיות ומדובר בבזבוז זמן, כמו גם בכספים שיכולים "לשבת" במקום אחר ולצבור תשואה רווחית בעשרות אחוזים ביחס לבנק. בעקבות כך, החל שמעון במסע אחר איתור אפיק ההשקעה הנכון והבטוח, כאשר בדרך הוא בדק אופציה לרכישת נדל"ן להשקעה בארץ, השקעה בבורסה ואפילו השקעה במטבעות דיגיטליים עלתה על הפרק. אפיקים אלה לא אפשרו לו להגיע לתשואה שרצה, כמו גם השקעות בבורסה כרוכות בסיכונים שלא יכל להרשות לעצמו לקחת. לבסוף נפגש שמעון עם נציג של חברת 'פסיפיק הולדינגס' שייעץ וליווה אותו בתהליך רכישת דירה באטלנטה. אין ספק ששמעון מצא בית חם לכספו וכיום הוא מרוויח תשואות גבוהות מאוד ביחס לריבית האפסית שהרוויח כאשר כספו "ישב" בבנק.

למה כל כך כדאי להשקיע בארה"ב?

 

  • מחירים נמוכים – מחירי הנדל"ן בארה"ב נמצאים תקופה ארוכה בשפל של ממש בעקבות משבר הסאבפריים, וזאת כמובן בהשוואה למחירי הנדל"ן בישראל. ישראלי שיש ברשותו סביב ה- 200,000 ₪, לא יוכל להגיע לסכום הראשוני לרכישת דירה בארץ. לעומת זאת, בארה"ב הוא יכול לרכוש דירה קטנה בפריפריה וליהנות מתשואה גבוהה.

 

  • הריבית הנמוכה בארה"ב – הריבית על משכנתאות בארה"ב נמוכה ביחס לריבית בארץ, כך שניתן לקחת הלוואה ולהחזירה מתשלומי השכירות ביתר קלות.הריבית הנמוכה בארה"ב – הריבית על משכנתאות בארה"ב נמוכה ביחס לריבית בארץ, כך שניתן לקחת הלוואה ולהחזירה מתשלומי השכירות ביתר קלות.

 

  • הביקוש העצום לשכירות – רוב התושבים בארה"ב אינם רוכשים דירה, אלא מתגוררים בשכירות, וזאת בשל התנאים המחמירים לקבלת משכנתא. בנוסף, לאחר משבר הסאבפריים שפקד את ארה"ב בשנת 2008, רבים איבדו את ביתם ונאלצים להתגורר בשכירות, מה שמגביר את הביקוש לדירות באזורים רבים בארה"ב.

 

  • עליית מחירים – מחירי הדירות בארה"ב צפויים לעלות בזמן הקרוב או הרחוק, מה שמאפשר למשקיעים לעשות אקזיט על ההשקעה. בנוסף לכך, אנשים שאיבדו את ביתם עקב המשבר עשויים להשתפר כלכלית בשנים הקרובות ולרכוש לעצמם דירות, דבר המצביע על עליית מחירים וודאית בשנים הקרובות.

 

  • ניהול הנכס – כדי להבטיח שקט נפשי למשקיעים, ניתן לרכוש שירות ניהול נכסים הדואג לנכס מא' ועד ת', החל ממיון ובחירת שוכרים פוטנציאליים, טיפול בתקלות בנכס, שיפוצים, גביית תשלומים ועוד.

 

  • גם לכם מגיע ליהנות מתשואה גבוהה! קניית בית בארה"ב התאפשר לכם לדהור לעבר עתיד כלכלי טוב יותר. המומחים של פסיפיק הולדינגס ילוו אתכם לאורך כל הדרך, החל משלב הבירור וקבלת הפרטים הראשונים, דרך מציאת הדירה או הנכס המתאימים ביותר לסכום ההשקעה שלכם וכלה בניהול הנכס ומכירתו בעתיד.
Pacific Holdings
השקעות נדל"ן בארה"ב
טלפון: : 03-7282020
פסיפיק הולדינגס | תל אביב
ז'בוטינסקי 7 רמת-גן 5252007
(מגדל משה אביב, קומה 35)
טלפון: : 03-7282020
פקס: 03-5225241
PACIFIC HOLDINGS | LOS ANGELES
6300 Wilshire Blvd #970
Los Angeles, CA 90048
pa@phg2000.com
Direct: (800) 403-3407
Fax-818-988-6695

ניווט

עמוד הבית
אודות
הנהלת החברה
הנהלת ישראל / רמת גן
הנהלת לוס אנג'לס
הנהלת ג'ורג'יה
הנהלת בייג'נג
הנהלת אוקלהומה
הנהלת פלורידה
אמינות
אסטרטגיה
כספי, איצקוביץ ושות' - עורכי דין
תחומי פעילות
רכישה מבנקים
שרותי בנייה ושדרוג
ניהול נכסים
השכרת אחוזות פאר
נדל"ן בארה"ב
בתים למכירה בארה"ב
דירות למכירה בארה"ב
בתים ודירות בקליפורניה
בתים למכירה באטלנטה
מידע למשקיע בג'ורג'יה
נכסים באטלנטה
נדל"ן באטלנטה - הערים שליד
השקעה בנדל"ן באטלנטה
בתים ודירות בפלורידה
דירות בפלורידה: לאודרהיל
פורט לודרדייל - נדל"ן בפלורידה
בתים למכירה במיאמי
השקעות נדל"ן בצפון מיאמי
דירות במיאמי
בתים למכירה במיזורי
בתים למכירה באילנוי
נדל"ן בארה"ב - השקעה בטוחה ומשתלמת
פריחת שוק הנדל"ן בארה"ב ומשבר הסאב פריים
רכישת נכס להשקעה בארה"ב- כל היתרונות למשקיע הישראלי
משפצים את הנכס בהשקעת נדל"ן בארה"ב
נכסים
ההצלחות שלנו
הזדמנויות השקעה יחודיות
נכסים למכירה
נכסים שנמכרו
עיסקאות - Flip
השקעת גרין קארד EB5
נכסים מסחריים
נכסי יוקרה
כל הנכסים
המדריך למשקיע
7 סיבות טובות להשקיע בנדל"ן ארה"ב
כמה עולה לך להחזיק נכס בארה"ב?
באיזה מדינות כדאי להשקיע?
השקעות נדלן בחול
מידע בנושא המיסוי
שאלות ותשובות
הבטים משפטיים של השקעה בנדל"ן בארה"ב
השקעה בנדל"ן מניב ובנכסים מניבים - הסוד להצלחה כלכלית
השקעות נדל"ן בארצות הברית
קרדיט סקור - שיטת ניקוד האשראי בארה"ב
10 הדיברות למשקיע המתחיל
ישראלים שפיצחו את השיטה
איתור נכסים להשקעה בארץ ובעולם
השקעות נדל"ן בארה"ב או בישראל
מילון מונחים - נדל"ן בארה"ב
מדיה
מדיה
Pacific TV
ניוזלטר
כתבו עלינו
כנסים
צור קשר
מודל CMA