פסיפיק הולדיגס

דירות בפלורידה: לאודרהיל

העיר לאודרהיל (Lauderhill) שוכנת במרחק קצר ממיאמי ומשלל ערי נופש וקיט הממוקמות לאורך חופי הים במדינת פלורידה שבארה"ב, העיר שייכת למטרופולין העצום בגודלו של מיאמי. אוכלוסיית העיר מונה כ-70,000 איש, כ-30% מתושבי העיר הם מהגרים מעבר לים, בשל מיקומה המרכזי והנוח של העיר רבים השתקעו בה וכיום הם זוכים לאיכות חיים גבוהה, לאקלים נוח, למערכת חינוך מתקדמת ולעיר מודרנית ומפותחת.

בעיר יש שפע אטרקציות תיירותיות והאזור ידוע כפופולרי בקרב עשירי ארה"ב אשר רוכשים נכסים יוקרתיים באזור למטרות נופש. תושבי העיר יכולים להגיע לחוף הים תוך דקות ספורות, העיר ממוקמת קרוב למיאמי ולערי קיט ונופש פופולריות נוספות, וקרובה לחופים המפורסמים ולמרינה הקסומה של העיר פורט לודרדייל השכנה.

השקעות נדל"ן בלאודרהיל

פלורידה הממוקמת בדרום מזרח ארה"ב הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי בקרב משקיעי הנדל"ן. לאחר משבר הסאב פריים בשנת 2008 נותרו נכסים רבים בידי הבנקים ואלה עושים ככל יכולתם כדי למכור את הנכסים במהירות האפשרית לאחר שבעלי הנכסים לא יכלו לשלם את המשכנתאות.

עבור עשירי ארה"ב נוצרה הזדמנות חסרת תקדים לרכוש בתים למכירה בפלורידה במחירים זולים ואטרקטיביים, כמו כן גם משקיעים מישראל וממדינות נוספות החלו לגלות את אפשרויות ההשקעה באזור, בין היתר רכישת דירות בפלורידה בבנייני מגורים ובקומפלקסים במחירים נמוכים. ראוי לציין כי יש מגוון אפשרויות השקעה לרכישת נדל"ן בפלורידה, עם זאת על המשקיע הישראלי לפעול במשנה זהירות בגלל המרחק העצום וחוסר ההכרות עם שוק הנדל"ן בארה"ב בכלל ובפלורידה בפרט.

פנינת נדל"ן בפלורידה

מחירי הנדל"ן בפלורידה משתנים בהתאם למיקום הנכס וקרבתו לחופי הים הפופולריים. בשכונות היוקרה של מיאמי ניתן לרכוש בתים למכירה בפלורידה במחירים יחסית גבוהים אך עדיין אטרקטיביים, למעשה במחיר של דירת שלושה חדרים במרכז תל אביב אפשר לרכוש בית פרטי ברמת אבזור גבוהה, עם זאת לעתים עדיף למשקיע לרכוש 3 דירות בפלורידה באותו המחיר כדי לפזר סיכונים וליהנות מתשואה גבוהה יותר.

השקעות נדל"ן בפלורידה נחשבות לאטרקטיביות במיוחד בגלל המחירים הנמוכים עדיין אך בעיקר בגלל הביקוש ההולך וגדל לנכסים להשכרה באזור. מדינת פלורידה התאוששה כמעט לגמרי מהמשבר הכלכלי החריף שפקד את ארה"ב, פלורידה זוכה להגירה חיובית עצומה ולכן קיים ביקוש ער לנכסים כמו דירות ובתים למכירה.

בעיר לאודרהיל יש אוכלוסייה יחסית חזקה ממעמד סוציו אקונומי בינוני עד גבוה, תושבים חדשים רבים מגיעים לגור באזור ומחפשים נדל"ן בפלורידה במחירים אטרקטיביים. ראוי לציין כי רבים מתושבי ארה"ב אינם ממהרים לרכוש בתים או דירות למכירה בעקבות ניסיונם המר במשבר האחרון לכן רוב המהגרים לאזור בוחרים לשכור נכסים.

הזדמנות אטרקטיבית למשקיעי נדל"ן מישראל

עבור המשקיע הישראלי מדובר בהזדמנות של פעם בחיים, עדיין ניתן לאתר בתים למכירה בפלורידה במחירים נמוכים ומשתלמים, עם זאת יש לבדוק את הנכס במקצועיות כדי לוודא כי לא נדרשת השקעה עצומה בשיפוץ הבית או הדירה.

מחירי הנדל"ן בפלורידה במגמת עלייה, בעיקר באזורים הפופולריים והמבוקשים כמו השכונות במיאמי אשר שוכנות לאורך חוף הים, ולכן המגמה כיום בקרב משקיעי הנדל"ן היא לאתר הזדמנויות חדשות ואטרקטיביות כמו בתים ודירות למכירה בערים הסמוכות למיאמי, בערים הקרובות בהן מחירי הנדל"ן עדיין נמוכים, ועם זאת הביקוש לנכסים גדל .על כן זוהי השקעה מצוינת ואפשרות ליהנות מנדל"ן מניב, ומאפשרות לממש את הנכס בעוד מספר שנים וליהנות מרווח עצום.

השקעות נדל"ן בפלורידה משתלמות גם מבחינת מיסוי, כאשר בודקים השקעות נדל"ן בארה"ב אחד השיקולים הוא מס ההכנסה המוטל על פרטים. פלורידה היא אחת משבע מדינות בארה"ב בהן אין מס הכנסה על פרטים, לכן משקיעים רבים פועלים באזור, מצב זה יצר ביקוש גבוה לנכסים, לעליית מחירים והצפי הוא כי מחירי הנדל"ן באזור ימשיכו לעלות בשיעור חד.

Pacific Holdings
השקעות נדל"ן בארה"ב
טלפון: : 03-7282020
פסיפיק הולדינגס | תל אביב
ז'בוטינסקי 7 רמת-גן 5252007
(מגדל משה אביב, קומה 35)
טלפון: : 03-7282020
פקס: 03-5225241
PACIFIC HOLDINGS | LOS ANGELES
6300 Wilshire Blvd #970
Los Angeles, CA 90048
pa@phg2000.com
Direct: (800) 403-3407
Fax-818-988-6695

ניווט

עמוד הבית
אודות
הנהלת החברה
הנהלת ישראל / רמת גן
הנהלת לוס אנג'לס
הנהלת ג'ורג'יה
הנהלת בייג'נג
הנהלת אוקלהומה
הנהלת פלורידה
אמינות
אסטרטגיה
כספי, איצקוביץ ושות' - עורכי דין
תחומי פעילות
רכישה מבנקים
שרותי בנייה ושדרוג
ניהול נכסים
השכרת אחוזות פאר
נדל"ן בארה"ב
בתים למכירה בארה"ב
דירות למכירה בארה"ב
בתים ודירות בקליפורניה
בתים למכירה באטלנטה
מידע למשקיע בג'ורג'יה
נכסים באטלנטה
נדל"ן באטלנטה - הערים שליד
השקעה בנדל"ן באטלנטה
בתים ודירות בפלורידה
דירות בפלורידה: לאודרהיל
פורט לודרדייל - נדל"ן בפלורידה
בתים למכירה במיאמי
השקעות נדל"ן בצפון מיאמי
דירות במיאמי
בתים למכירה במיזורי
בתים למכירה באילנוי
נדל"ן בארה"ב - השקעה בטוחה ומשתלמת
פריחת שוק הנדל"ן בארה"ב ומשבר הסאב פריים
רכישת נכס להשקעה בארה"ב- כל היתרונות למשקיע הישראלי
משפצים את הנכס בהשקעת נדל"ן בארה"ב
נכסים
ההצלחות שלנו
הזדמנויות השקעה יחודיות
נכסים למכירה
נכסים שנמכרו
עיסקאות - Flip
השקעת גרין קארד EB5
נכסים מסחריים
נכסי יוקרה
כל הנכסים
המדריך למשקיע
7 סיבות טובות להשקיע בנדל"ן ארה"ב
כמה עולה לך להחזיק נכס בארה"ב?
באיזה מדינות כדאי להשקיע?
השקעות נדלן בחול
מידע בנושא המיסוי
שאלות ותשובות
הבטים משפטיים של השקעה בנדל"ן בארה"ב
השקעה בנדל"ן מניב ובנכסים מניבים - הסוד להצלחה כלכלית
השקעות נדל"ן בארצות הברית
קרדיט סקור - שיטת ניקוד האשראי בארה"ב
10 הדיברות למשקיע המתחיל
ישראלים שפיצחו את השיטה
איתור נכסים להשקעה בארץ ובעולם
השקעות נדל"ן בארה"ב או בישראל
מילון מונחים - נדל"ן בארה"ב
מדיה
מדיה
Pacific TV
ניוזלטר
כתבו עלינו
כנסים
צור קשר
מודל CMA